Fizinis aktyvumas

5 nenaudingi fiziniai pratimai

http://www.lsveikata.lt, 2013-09-18

Vargstate namuose mankštindami presą, reguliariai lankotės baseine ar sporto klube, tačiau nei celiulito nemažėja, nei papildomi kilogramai krenta? Galbūt patys to nežinodami darote tai, kas jums visiškai nenaudinga. Sporto treneriai įvardija 5 neefektyvius pratimus sporto salėje, baseine ir namie.

Kojų suglaudimas ir išskėtimas ant specialaus treniruoklio

Būtent iš šio pratimo moterys labai daug tikisi, mat tiek vidinė, tiek ir išorinė šlaunų pusė yra viena probleminių kūno vietų. Tačiau, kaip teigia sporto treneriai, jokių kardinalių pokyčių kojų išskėtimas ir suglaudimas ant specialaus treniruoklio nepadarys. Daug naudingesni šiuo atveju yra pritūpimai, kuriuos atliekant dirba visi kojų raumenys. Minėtas pratimas gali būti atliekamas tik kaip papildomas ir jį būtina daryti teisingai, tai yra nereikia labai plačios judesių amplitudės.

Pratimai su svoriu skersiniams pilvo raumenims

Liauna talija – ne vienos moters svajonė. Deja, tikėdamiesi ją įgauti ne viena sporto klubo lankytoja griebiasi hantelių ir... pasiekia priešingą rezultatą. Pasilenkimai, sukimaisi ir kiti pratimai naudojant svarmenis – tai greičiau moterų priešai nei draugai. O trenerio, kuris jas ragina tokius atlikti, geriau atsisakyti. Apkraunant skersinius raumenis jie didėja, dėl to apie liauną taliją tikrai galite pamiršti.

Mažai liekninant taliją gali padėti ir lanko sukimas. Todėl, pasak trenerių, ištvermingosios dailiosios lyties atstovės, kenčiančios gumbuoto lanko kančias, savo valią turėtų nukreipti kitur.

Puslapiai: 1