Fizinis aktyvumas

6 žingsniai, kaip apsaugoti nugarą, kai sumanote pabėgioti

Pajudėk.LT, 2013-03-18

Jūsų nugara ir liemuo turi paremti Jūsų viršutinę kūno dalį tuomet, kai bėgate. Bloga laikysena bėgimo metu gali sukelti nugaros įtampą ar traumą. Prasta bėgimo technika taip pat gali iššaukti pėdos kontakto su žeme metu atsirandantį smūgį, kuris keliauja koja aukštyn ir sukelia papildomą stresą Jūsų stuburui. Pataisyta bėgimo technika gali padėti Jums išvengti nugaros skausmo bei saugiai bėgti. Būtinai nueikite pas gydytoją, jei nugaros skaustas nepraeina ar net stiprėja.

1 žingsnis

Dėvėkite bėgimo batus, kurie iš tikrųjų tinka. Jeigu Jūsų pėda yra nestabili, kontaktuojant su žeme, ji gali įtakoti viso Jūsų kūno nestabilumą - taip perkeliama didesnė įtampos dalis nugarai.

2 žingsnis

Išlaikykite tiesią nugarą. Taip spaudimas pasiskirsto per visą stuburą, o ne per kelis spaudimo taškus. Žiūrėjimas tiesiai į priekį gali padėti išlaikyti Jūsų nugarą vienoje linijoje.

3 žingsnis

Stiprinkite pilvo presą, jei turite bėdų su tiesios nugaros išlaikymu kol bėgate.

Puslapiai: 1