Fizinis aktyvumas

Ar joga gali sumažinti nugaros skausmą?

http://www.jogatau.lt, 2013-03-25

Trumpas atsakymas į šį klausimą yra taip. Jei jums to užtenka, toliau galite ir neskaityti. Nugaros skausmas yra normalus patyrimas. Visgi, skausmas skausmui nelygu. Kai kurie skausmai yra pagydomi, kai kurie tik kažkiek kontroliuojami. Kiekvienas žmogus geriausiai žino, kaip jam palengvinti šį nemalonų jausmą. Yra daug būdų nugaros skausmuisumažinti.

Paprasčiausias ir saugiausias būdas – pratimai. Pratimai skatina kraujo tėkmę į pažeistas kūno vietas. Kraujo cirkuliacija išvalo toksinus ir užsikimšimus pažeistoje vietoje. Deguonies prisotintas kraujas pagreitina sužeistų kūno vietų gijimą bei atsistatymą. Štai kodėl daugelis mokslininkų skyrė daug dėmesio jogos pratimų, gydančių kūno skausmus, naudai išsiaiškinti.

Naujausi tyrimai parodė, kad jogos pratimai iš tikrųjų gali pašalinti nugaros skausmą ir sumažinti tikimybę jam atsirasti. Vienas tyrimų parodė, kad beveik 60% žmonių, kurie konsultavosi su gydytojais dėl nugaros skausmo, yra bandę kokį nors alternatyvų gydymo būdą.

Joga – tai kvėpavimo technikų, pozų bei meditacijos derinys. Ši kombinacijos technika sumažina nugaros skausmą, nes pozos “surikiuoja” kaulus. “Išlygintų” kaulų išlaikymas sumažina skausmo atsiradimo tikimybę praktikuojančiojo nugaroje.

Puslapiai: 1