Fizinis aktyvumas

Ar treniruočių laikas turi įtakos rezultatams?

http://www.sportokuras.lt, 2013-06-04

Kuris paros metas geriausiai tinka treniruotėms? Ar tai turi įtakos mano rezultatams? Tokie ir panašūs klausimai yra gan dažnai užduodami.

Atsakant apibendrintai – ne, treniruočių laikas rezultatams įtakos neturi, tačiau jis liečia kelis kitus faktorius, kurie gali pakeisti Jūsų santykį su sportu. Patarimas būtų pasirinkti tą treniruočių laiką, kuris padeda susikurti pastovų ir nuolatinį sportavimo grafiką. Tai reiškia, jog vizitai į sporto salę neturi trukdyti kasdieninei veiklai ar įpročiams ir turi teikti džiaugsmą, o ne trukdyti.

Siūlytume paeksperimentuoti ir nuspręsti, kuris paros metas geriausiai tinka būtent Jums. Ar esate „vyturys“ ir galite keltis labai anksti? Puiku, tačiau jei toks nesate ir vistiek nuspręsite treniruotis rytais – didelė tikimybė, jog tiesiog nuspausite žadintuvo snaudimo mygtuką ir toliau drybsosite lovoje. Jog taip nenutiktų, „pelėdos“ turėtų rinktis kiek vėlesnį treniruočių laiką.

Tačiau iškyla keli klausimai – ar sportuoti per pietų pertrauką (jei turite tokią galimybę darbe / moksluose), ar po jų? Ar nebūsite tuomet per daug pavargę, jog lietumėte prakaitą su svarmenimis?

Žinoma, visada galima treniruotis ir vėlai vakare, bet vėl gi – kai kuriems po patirto fizinio krūvio sunku užmigti naktį ir net gali išsivystyti nemiga.

Todėl dar kartą pabrėždami tai, jog treniruočių laikas rezultatams įtakos nedaro, siūlome pasirinkti Jums patogiausią laiką. Svarbiausia – pastovumas, todėl nepamirškite laikytis sau priimtino treniruočių grafiko!