Fizinis aktyvumas

Didžiausios bėgikų klaidos (ir kaip jų išvengti)

Pajudėk.LT, 2013-08-12

Mes visi turime didelius tikslus pagaliau tapti sveikesniais, nuolatos bėgioti ir pasiekti vis naujus asmeninius rekordus, tačiau dauguma apgaudinėja save darydami kvailas klaidas. Šiame straipsnyje pateiktos priemonės, kurios padės išvengti tokių klaidų, taigi Jūs galėsite pasiekti žymiai daugiau.

Klaida Nr. 1 : Aš neturiu supratimo, ką daryti!

Ši klaida turi kelias skirtingas formas:

Aš pradėjau vieną bendrą treniruočių planą, kurį radau internete ar žurnale, ir tada pakeičiau kitu, o tada dar kitu. Aš nebuvau šimtu procentų tikras, kad tas planas tinkamas man, taigi pasirinkau kitą. Akivaizdu, kad šokinėjimas nuo vieno plano prie kito duos tik blogus rezultatus.

Norėčiau, kad būčiau žinojęs, kas man sunkiausia – aš net neįsivaizduoju, kas man padės, o išsiaiškinti visa tai pačiam yra sunku.

Mano „planas“ yra sudarytas paskubomis iš įvairių šaltinių, kuriuos radau internete, bet aš niekada nebuvau aktyvus žmogus ir beveik nieko nežinau apie bėgimą.

Šios problemos, kuriomis bėgikai pasidalino su treneriu Jason Fitzgerald, yra tikras vargas. Tai tik dar kartą patvirtina, kad plano trūkumas yra didelė problema. Kiek iš Jūsų perėjote nuo vienos programos prie kitos, kurią pamatėte žurnale ar matėte, kaip kitas bėgikas ja naudojasi? Nauja treniruotė priverčia mus jaustis neužtikrintai. Jos yra naujos! Jaudinančios! Patrauklios! Tačiau joms trūksta nuoseklumo ir progreso.

Treniruotė pati savaime nėra tai, kas svarbiausia. Svarbiausia – treniruočių tvarka visą sezoną. Taigi, kai Jūs neturite jokio plano ar sukuriate savavališką treniruočių kratinį, kuris net nėra Jums tinkamas ir neveda Jūsų ten, kur norite, Jums nepavyks.

Puslapiai: 1