Fizinis aktyvumas

20 linksmų būdų išlikti aktyviems

Pajudėk.LT, 2013-01-14

Daugeliui žmonių fizinis aktyvumas yra tikra kančia, bet ar pagalvojote, kad beveik kiekviena kasdienio gyvenimo situacija gali būti panaudota kaip būdas išlikti aktyviems. Kad pradėtumėte gyventi aktyviau, jums tikrai nebūtina kiekvieną dieną nubėgti po 10 kilometrų ar po pusvalandį daryti kitokius širdies stiprinimo pratimus. Pradėkite keisti savo gyvenimo būdą po truputį ir įsitikinsite, kaip maži pokyčiai gali padėti siekti didelių tikslų.

1. Mankštinkitės sėdėdami.

Yra tokia fizinio aktyvumo programa „Sėdėk ir mankštinkis“, ji tinka vyresniems žmonėms. Visa pratimų programa atliekama sėdomis. Šią programos idėją galite pritaikyti ir jūs. Tiesiog pasiimkite į rankas nedaug sveriančius daiktus (tai gali būti svarmenys, plastikiniai buteliai su vandeniu, storos knygos) ir pamėginkite juos sėdėdami pakilnoti. Darykite tai, kol žiūrite televizorių. Pradėję taip mankštintis, arba dar geriau – pasidomėję sėdomis atliekamais pratimais, jūs būsite nustebinti, kiek daug skirtingų raumenų grupių galima stiprinti taikant tokį paprastą būdą. Netgi įtempti ir išlaikyti įtemptus pilvo ar sėdmėnų raumenis, kol rodo reklamą, jau yra šis tas.

2. Raumenų įtempimo pratimai.

Ar galite įtempti pilvo raumenis? O sėdmenis? Atlošti savo pečius? Meskite sau iššūkį kiekvieną kartą, kai nutinka koks nors iš anksto susigalvotas įvykis. Pavyzdžiui, įtempkite savo pilvo raumenis kiekvieną kartą, kai einate pro duris, arba tada, kai vairuojate. Įtempkite savo sėdmenis kiekvieną kartą, kai pasisukate. Būkite kūrybingi ir mėgaukitės procesu!

3. Pritūpimai valantis dantis.

Valydamiesi dantis dažniausiai užtrunkate kelias minutes, o kol tuo užsiimate, galite padaryti keletą pritūpimų ar gilių įtūpstų. Tai daug geriau, negu tiesiog stovėti vietoje.

Puslapiai: 1