Fizinis aktyvumas

Kada galite pasakyti, kad Jūsų treniruotės tikrai veikia?

Pajudėk.LT, 2013-10-02

Treniruotės turi tiesioginių bei ilgalaikių fiziologinių ir psichologinių privalumų, kurie yra akivaizdūs ir leidžia žinoti ar tokia veikla yra veiksminga. Svorio pokyčiai, padidėjusi plaučių talpa, jėga bei ištvermė, pagerėjusi bendra savijauta, geresnis miegas ir pagerėjusi seksualinė funkcija yra tarp tų indikatorių, kuriuos veikia sportas. Nenustokite mankštintis, kad pajaustumėte visapusišką naudą.

Fiziologinė nauda

Sporto programos pradžia nugali alternatyvą - nejudrų gyvenimo būdą. Nesvarbu, ar Jūs pasirinksite vaikščiojimo programą, važiavimą dviračiu, lankyti sporto klubą ar kitą sporto rūšį – aktyvumas geriau nei neaktyvumas. Jūsų kūnas greitai pasijus kitoks, nes jis bandys prisitaikyti prie naujos Jūsų rutinos. Jūsų plaučiai sustiprės. Jūsų širdis „pumpuos“ kraują į visas kūno dalis, o tai pagerins širdies ir kraujagyslių funkcijas bei ištvermę. Kartu su protinga mityba, treniruotės gali padėti numesti ar priaugti svorio, kad pasiektumėte norimą išvaizdą.

Psichologinė nauda

Tikėtina, kad Jūs pajusite psichologinę naudą greičiau nei fiziologinę. Beveik visi pratimai sukelia tokių cheminių medžiagų kaip endorfinų, dopamino ir serotonino išsiskyrimą į smegenis, kurių dėka Jūs jaučiatės geriau. Nustebsite, kaip greitai Jūs pajusite efektą. Pratimai turi neįtikėtiną galimybę padėti Jums aiškiau mąstyti, pasitikėti savimi, jaustis sveikiau bei būti gyvybingesniems. Tai šių galingų cheminių medžiagų rezultatas.

Puslapiai: 1