Fizinis aktyvumas

Kardio treniruočių skaičius efektyviam riebalų deginimui

http://www.sportokuras.lt, 2013-03-27

Siekdami iki vasaros numesti kuo daugiau svorio arba išryškinti raumenis, turėsite kaip reikiant pakeisti savo kardio treniruočių planą. Daugelis profesionalių sportininkų nuolat laužo galvą ir ginčijasi tarpusavyje, kiek laiko derėtų skirti kardio pratimams – vieni tam paaukoja vieną savaitės dieną, tuo tarpu kiti skiria tam daugiau dėmesio.

Jog išspręstų šį ginčą, Teksaso valstijos mokslininkai atliko tyrimą, kuriame dalyvavo 90 vyrų ir moterų. Tiriamieji buvo išskirstyti į tokias grupes: visiškai jokių kardio treniruočių, 30 minučių kardiotreniruočių du kartus per savaitę, 30 minučių kardiotreniruočių tris kartus per savaitę ir 30 minučių kardiotreniruočių 4 ir daugiau kartų per savaitę.

Po aštuonių savaičių tik paskutinė grupė pasiekė pastebimų rezultatų – atsikratė vidutiniškai 7 kilogramų nereikalingo kūno svorio. Todėl norėdami kuo greičiau sulieknėti ar išryškinti raumenis, būkite pasirengę kardiotreniruotėms skirti bent po pusvalandį keturis kartus per savaitę – vasara jau ne už kalnų!