Fizinis aktyvumas

Keturios gudrybės plokščiam pilvukui

http://www.sportokuras.lt, 2013-03-21

Jeigu nors kartą bandėte ištirpdyti riebaliukus nuo pilvo ir atskleisti preso kvadratukus – puikiai žinote, jog tai viena sunkiausių užduočių sportuojant. Tačiau yra keletas mažų gudrybių, kurios nuobodų ir ilgą procesą šiek tiek pagreitins.

Pirmoji gudrybė

Kiekvieną dieną gerkite žuvų taukus – jie ne tik mažina riebalų sluoksnį ir išlaiko raumenų audinį, bet ir turi rūgščių, mažinančių kortizolio (hormono, susijusio su stresu) kiekį kraujyje.

Antroji gudrybė

Kiekvieną dieną valandą paskirkite bėgimui. Ilgas bėgiojimas yra viena geriausių treniruočių, deginančių riebalus nuo pilvo, be to – tai ir puiki ligų prevencija. Pradėkite kardiotreniruotę nuo penkių minučių ėjimo, kurio metu aktyviai tampykite kūno raumenis – taip išvengsite greito nuovargio ir traumų.

Trečioji gudrybė

Jėgos treniruotėms skirkite bent tris dienas per savaitę. Kalorijų deginimas ir viso kūno raumenų tvirtinimas užtikrins greitesnę medžiagų apykaitą ir spartų lieknėjimą ne tik pilvo srityje. Juk svarbiausia – proporcingumas ir bendra organizmo sveikata.

Ketvirtoji gudrybė

Per dieną 55 proc. visų kalorijų gaukite iš angliavandenių, 20 proc. – iš baltymų ir 25 proc. – iš riebalų. Dietologai rekomenduoja angliavandenius gauti iš tokio augalinio maisto kaip grūdai ir daržovės, o tuo tarpu baltymus „rinkti“ valgant liesą mėsą, pavyzdžiui jautieną ir vištieną.

Sveikiausi riebalai slypi alyvuogių aliejuje, riebioje žuvyje ir avokaduose.