Fizinis aktyvumas

Natūralūs būdai sumažinti sąnarių skausmą

http://www.sportokuras.lt, 2013-09-11

Sąnarių skausmai gali apsunkinti net pačią paprasčiausią, dažnai – ir mėgstamą, veiklą. Sunku tampa ne tik sportuoti, bet ir nešti sunkius pirkinių krepšius iš parduotuvės ar dirbti su kompiuteriu. Įvairūs vaistai ir tepaliukai nuo skausmo, kuriuos taip gausiai dabar reklamuoja televizija, yra vienkartiniai ir tik susilpnina rimtos problemos simptomus. Tuo tarpu natūralios gydymo priemonės gali ne tik nuimti skausmą, bet ir iš esmės pasirūpinti daug nepatogumų sukeliančia liga.

Kontrastuojanti temperatūra

Temperatūrų kaitaliojimas padeda sumažinti sąnarių skausmą – šaltis mažina nervų jautrumą, o karštis atpalaiduoja įsitempusius audinius. Beje, „drėgnas“ karštis dar efektyvesnis – naudokite šlapią kompresą (paprasčiausią rankšluostį, sudrėkintą karštu vandeniu), kurį palaikykite ant skaudamo sąnario. Po kurio laiko pakeiskite jį šaltu kompresu – maišeliu sušaldytų žirnių arba į drėgną rankšluostį suvyniotais ledukais.

Treniruotės

Nors iš pradžių tai gali nuskambėti keistai, kadangi treniruotės kartais ir būna to skausmo priežastimi, tačiau tinkama mankšta iš tiesų gali padėti sutvirtinti sąnarius ir ateityje išvengti su jais susijusių problemų. Tiesiog atlikite įvairius tempimo pratimus ir stebėkite, ties kur prasideda nemalonus skausmas. Įvertinę savo dabartinius pajėgumus, galite ir toliau treniruotis (žinoma, jei tai nėra susiję su dideliais svarmenimis), stengdamiesi per daug neapkrauti sąnario, tačiau jo ir neizoliuoti – tvirtindami šalia silpno sąnario esančius raumenis ir audinius padėsite kūnui išvengti galimų traumų ateityje.

Puslapiai: 1