Fizinis aktyvumas

Norite dailesnių kūno linijų? - Bėgiokite

Pajudėk.LT, 2013-06-28

Jei norite padailinti kūno linijas, bėgiojimas - vienas iš efektyviausių būdų, kuris padės tai padaryti, nes bėgiojimo metu sudeginama daugiau kalorijų nei atliekant kokį nors kitą „kardio“ pratimą. Jums bėgiojimas gali padėti padailinti kūno linijas, deginti riebalus ir auginti liesą raumenų masę, ypatingai žemutinėje kūno dalyje. Bėgimo kiekis ir jo rūšis įtakos ir Jūsų fizinius rezultatus.

Bėgiojimo pagrindai

Bėgiojimas sudegina didelį kiekį kalorijų, gali padailinti Jūsų kūną atsikratant nereikalingo svorio. Bėgimo laikas ir greitis įtakoja, kiek Jūs kalorijų sudeginate, kaip vystosi Jūsų raumenys. Kuo greičiau bėgate, tuo daugiau kalorijų sudeginate. Kuo ilgiau bėgate, tuo daugiau kalorijų sudeginate. Pavyzdžiui sprintas sudegina daugiau kalorijų nei bėgiojimas ar greitas bėgimas. Jūsų kūno svoris taip pat įtakos kiek kalorijų "kainuos" bėgimas – kuo daugiau sveriate, tuo daugiau jų sudeginsite.

Svorio metimas

Bėgiojimas Jums gali padėti atsikratyti kelių centimetrų juosmens srityje bei keleto kilogramų kūno svorio. Jums reikia sudeginti apie 3500 kalorijų, kad atsikratytumėte maždaug pusė kilogramo. Kai bėgiojimo pagalba Jūs metate svorį, t.y. sudeginate pakankamai daug kalorijų (tai priklauso nuo Jūsų kūno svorio, bėgimo trukmės ir tempo), Jūs negalite kontroliuoti nuo kurios vietos svoris kris, bet Jūs galite tikėtis bendro svorio numetimo rezultatų, tokių kaip lieknesnis liemuo.

Puslapiai: 1