Fizinis aktyvumas

Penki mitai apie pilvo presą

Pajudėk.LT, 2013-02-04

Didžioji dalis nusivylimų treniruojant pilvo raumenis patiriama dėl netikslios informacijos ir per didelių lūkesčių. Nepaisydami patyrusių trenerių patarimų, žmonės vis dar tiki pasenusiomis tiesomis, kurios, neva, turėtų padėti sumažinti juosmens apimtį ir išryškinti pilvo presą. Norėdami ant savo pilvo pamatyti šešias išsvajotąsias „kaladėles“, žmonės išmėgina daug įvairių metodų, vieni jų – labai veiksmingi ir duoda gerų rezultatų, kiti – visiškai nenaudingi ir klaidinantys. Šis straipsnis jus supažindins su labai paplitusiais mitais apie pilvo raumenų treniravimą.

1. Darant pilvo raumenis stiprinančius pratimus deginami pilvo riebalai.

Žmonės klaidingai mano, kad treniruojant vien tik pilvo raumenis galima sudeginti susikaupusius ant pilvo riebalus. Deja, vien šios raumenų grupės treniruotė nepadės. Darant pratimus, stiprinančius pilvo presą, didėja ištvermė ir jėga, tačiau tikrai nesudeginama didžiosios dalies pilvo srityje susikaupusių riebalų.

Jeigu norėsite sudeginti pilvo srities riebalus, jums reikės sumažinti viso kūno riebalų kiekį, t. y. sukurti kalorijų trūkumą. Sveikiausias būdas tai padaryti – nuolatinės intervalinės kardiotreniruotės, jėgos ir lankstumo treniruotės bei sveika, mažo kaloringumo dieta. Tokiu būdu paspartinsite medžiagų apykaitą, mat organizmas pajus „alkį“, todėl kaip energijos šaltinį panaudos susikaupusius riebalus.

2. Pilvo raumenys skiriasi nuo visų kitų kūno raumenų.

Ar jūs treniruojate savo pilvo raumenis kitaip negu visus kūno raumenis? Jeigu taip, tada jūs ne vieni tai darote. Labai dažnai žmonės treniruoja pilvo raumenis be jokios pertraukos ir taip tikisi sudeginti daugiau riebalų. Tačiau pilvo raumenims, kaip ir visoms kitoms raumenų grupėms, reikia poilsio, todėl turėtumėte juos treniruoti darydami pertraukas. Vadinasi, nereikėtų pilvo pratimų daryti dažniau nei 2–3 kartus per savaitę, be to, treniruoti reikia skirtingas pilvo sritis.

Puslapiai: 1