Fizinis aktyvumas

Pratimai, kurie padės sustangrinti kūną po svorio numetimo

Pajudėk.LT, 2013-07-29

Kai numetate svorio, kartais gali atsirasti nereikalingas odos perteklius. Ši problema dažniausiai atsiranda veido, kaklo, apatinių rankų, pilvo ir šlaunų srityse. Keletas pratimų gali padėti sustangrinti šias sritis. Kiekvienas pratimas yra skirtas ne tik stangrinti odai, bet taip pat tonizuoti bei formuoti raumenis, kurie taip pat mažina nukarusios odos kiekį.

Kaklas ir smakras

Esant odos pertekliui ties Jūsų kaklu atrodo, kad turite dvigubą pagurklį. Darant pratimus, kurie skirti šiai kūno sričiai, tonizuojami ir stangrinami raumenys, kurie eliminuoja nukarusios odos kiekį. Pradėkite nuo vieno paprasto pratimo: stovėkite nuleistomis rankomis. Atloškite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Neįtemkite kaklo. Išsižiokite ir užsičiaupkite, lėtai sukandant dantis. Jūs galite jausti šiokį tokį smakro raumenų tempimą. Kartokite šį pratimą 5-10 kartų per dieną, kad būtų pasiektas optimalus rezultatas.

Rankos

Kai numetate svorio, oda, esanti apatinėje rankų dalyje, tampa laisva ir nukarusi. Lengvi 2 kg svarmenys gali padėti tonizuoti rankų raumenis. Rankos tiesimas virš galvos padeda tonizuoti šią probleminę sritį. Tiesiog atsisėskite patogiai, kad nugara būti tiesi. Laikykite po vieną svarmenį kiekvienoje rankoje, nuleidus rankas žemyn. Pakelkite rankas tiesiai prieš save taip, kad delnai žiūrėtų vienas į kitą. Svarmenis lėtai kelkite aukštyn virš galvos, tada sulenkite alkūnes - rankos turėtų būti už ausų. Laikykite 5-10 sekundes ir nuleiskite rankas. Padarykite 10-12 pakartojimų kiekvieną dieną.

Puslapiai: 1