Fizinis aktyvumas

Pratimai patraukliam užpakaliukui

Pajudėk.LT, 2013-05-24

Jūs tikriausiai girdėjote daugybę žodžių, kurie yra susiję su sėdmenų raumenimis: užpakaliukas, sėdynė, sėdmenys ir taip toliau. Ši kūno vieta gauna iš ties daug dėmesio, nes ji apima didelę grupę raumenų, kurie padeda judinti kojas bei išlaikyti sveiką laikyseną. Be to, tonizuodami sėdmenų raumenis, jūs ne tik turėsite seksualesnį užpakaliuką, bet ir sumažinsite riziką susižeisti.

Pritūpimai

Norėdami atlikti pritūpimą, kojas pastatykite pečių plotyje. Išlaikykite kelius ir klubus vienoje linijoje. Įtempdami pilvo raumenis, sulenkite kelius ir leiskite savo kūną taip, tarsi Jūs sėstumėte ant kėdės. Neleiskite, kad Jūsų keliai išlįstų toliau už Jūsų kojų pirštus. Sėdmenis leiskite žemyn tol, kol šlaunys bus lygiagrečios grindims. Grįžkite į pradinę padėtį. Padarykite 14 pakartojimų.

Įtūpstai

Atsistokite kiekvienoje rankoje laikydami po 2-4 kg svarmenis. Ženkite dešine koja į priekį, ir, lenkdami abu kelius, kairės kojos kelią leiskite link žemės. Laikykite priekinį kulną ant grindų taip, kad priekinis kelias būtų centre virš pėdos. Grįžkite į pradinę padėtį, atsistumiant nuo priekinio kulno. Pakartokite pratimą su kairia koja. Padarykite 8-10 tokius pakartojimus. Darydami šį pratimą, laikykite savo nugarą ir galvą tiesiai, taip sumažinsite riziką susižeisti.

Puslapiai: 1