Fizinis aktyvumas

Pratimai smakrui

Pajudėk.LT, 2013-09-04

Nemaža dalis sportuoja kiekvieną dieną, bet pamiršta tokias labai svarbias kūno vietas kaip veidą ir kaklą. Darant pratimus smakrui yra tonizuojami žemutiniai veido raumenys, smakro sritis ir kaklas. Visa tai daroma, kad atrodytumėte jaunatviškai. Mankštinkite žemutinės veido dalies ir smakro raumenis kiekvieną dieną ir matykite rezultatus jau kelių savaičių bėgyje.

Smakro kėlimai

Smakro kėlimo pratimai didina mažuosius raumenis, kurie sudaro mažesniąją veido dalį, įskaitant smakrinį liežuvio raumenį (lot. hyoglossus), malamąjį poliežuvinį raumenį (lot. mylohyoideus) ir poodinį (lot. platysma) raumenį - didelį palaikomąjį raumenį, kuris tęsiasi nuo smakro iki pat gerklės pradžios. Tonizuojant šiuos raumenis neva sumažėja ta dalis, kur jungiasi priekinė kaklo dalis ir smakras. Pradėkite nuo galvos ir kaklo atpalaidavimo. Atloškite galvą taip, kad smakras rodytų tiesiai į lubas. Stumkite smakrą į priekį. Jūs pajusite stiprų traukimą žandikaulio srityje ir smakro priekyje. Taip palaikykite 10 sekundžių. Nuleiskite smakrą žemyn ir pakartokite šį pratimą 20 kartų.

Pagurklis

Atsikratykite pagurklio atlikdami į priekinę kaklo dalį orientuotus pratimus. Vienas iš efektyviausių pratimų yra „lubų bučiavimas“. Atloškite galvą ir suraukite lūpas į bučiavimo pozą. Tieskite lūpas į lubas ir palaikykite sekundę, tada atpalaiduokite. Tęskite bučiavimo judesį pakartojant jį 10-20 kartų. Galite atlikti šį pratimą keletą kartų per dieną.

Puslapiai: 1