Fizinis aktyvumas

Viskas apie šiaurietišką vaikščiojimą

Ieva Kudaševičiūtė, 2015-04-03

Šiaurietiškas vaikščiojimas – tai patobulintas įprastas ėjimas. Tai lengvai įgyjami ir nebepamirštami įgūdžiai, teikiantys malonumą.

Apskritai šiaurietišką ėjimą galima apibūdinti kaip ypatingą fizinio aktyvumo rūšį, padedančią išjudinti susitingusius raumenis bei sąnarius. Įprasta manyti, jog šiaurietiškas ėjimas labiau lavina tik viršutinę kūno dalį, tačiau tyrimais įrodyta, jog šiaurietiško ėjimo metu išjudinami ir žemiau pusiaujo esantys raumenys. O tai reiškia, jog ši fizinio aktyvumo veikla padeda treniruoti visą kūną.

Propaguojant šią sporto rūšį, net ir senyvo amžiaus žmonės gali sėkmingai įveikti šiaurietiško ėjimo keliamus iššūkius. Nors pagrindinė su šiuo ėjimu susijusi veikla yra vaikščiojimas, šiaurietiško ėjimo nederėtų tapatinti su ilgų atstumų įveikimu įprastai vaikštant ar atpalaiduojančiu kopimu į kalnus. Svarbu tai, jog šiaurietišką vaikščiojimą propaguoti gali kiekvienas bet kur ir bet kuriuo metų laiku. Ši sporto šaka nereikalauja ir ypatingų investicijų, nes norint pradėti ją propaguoti, nebūtina įsigyti brangios įrangos ar aprangos.

Šiaurietiškas vaikščiojimas – tai greičiausiai auganti fizinį aktyvumą skatinanti veikla, kurią vykdyti galima tiek individualiai, tiek sportuoti mėgstančių draugų būreliuose, tiek pasitelkus asmeninį trenerį ar be jo. Šiaurietišką vaikščiojimą rekomenduoja ir psichoterapeutai, medikai bei sveikatos priežiūros specialistai, nes tai itin efektyvu, lengvai prieinama ir malonu.

Kaip ir užsiimant bet kuria kita fizinio aktyvumo veikla, norint sulaukti teigiamų rezultatų ir nepakenkti sau, privaloma išmokti teisingai atlikti reikiamus judesius. Šią veiklą išbandę teigia, jog įvaldyti šiaurietiško vaikščiojimo techniką nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti iš pradžių.

Puslapiai: 1