Fizinis aktyvumas

Šokdynė – į kišenę telpantis treniruoklis

http://www.sportokuras.lt, 2013-08-26

Kol vieni šokinėjimą per virvutę laiko tik vaikams skirtu žaidimu, daugelis rimtų atletų šokdynę renkasi kaip vieną geriausių apšilimo ir kardio pratimų, per kurį dirba didžioji dalis kūno raumenų. Tačiau šokdynė yra skirta ne tik tam, jog suprakaituoti – ji turi begalę kitų privalumų, dėl kurių turėtų būti įtraukta į kiekvieno treniruočių programą.

Vienas efektyviausių būdų didinti ištvermę

Vos 10 minučių šokinėjimo pareikalauja tiek pat ištvermės, kiek pusvalandį trunkantis bėgimas ristele. Taip nutinka dėl patiriamos didesnės apkrovos, kuri susidaro nuolatos kovojant su kūną veikiančia gravitacija. Šokinėjimas per virvutę pareikalauja didelio širdies ir plaučių darbo, todėl tai ypatingai geras būdas didinti savo ištvermę.

Bėgiojimas aplenkiamas ir lieknėjimo srityje – šokdynė per valandą padeda sudeginti net 1000 kalorijų. Įjungiami nugaros, sėdmenų, pilvo preso, pečių, krūtinės, blauzdų ir rankų raumenys, todėl susikaupę riebalai deginami visame kūne.

Gerėjanti fizinė būklė

Šokdynę renkasi daugelis profesionalių atletų. Krepšininkai, tenisininkai, futbolininkai, boksininkai, čiuožėjai ir kiti tvirtina, jog šokinėjimas gerina koordinaciją bei pusiausvyrą, o nuolatinis rankų ir kojų judesių derinimas didina judesių tikslumą ir trumpina reakcijos laiką.

Bene geriausia šokdynės savybė – ji yra pigi, lengvai transportuojama ir ja naudotis užtenka labai mažai vietos. Didelį ir brangų bėgimo takelį arba elipsinį treniruoklį namuose galite pakeisti vos kelių metrų ilgio virvute.