Fizinis aktyvumas

4-ios priežastys, kodėl sportinis ėjimas geriau už bėgimą

http://www.lsveikata.lt, 2013-07-22

Specialistai tikina, kad norint numesti svorio ar tiesiog palaikyti gerą raumenų tonusą, bėgiojimą galima pakeisti sportiniu ėjimu. Krūvis bus mažesnis, tačiau teigiamą efektą vis tiek pajausite.

1.Sportinis ėjimas toks pat efektyvus kaip ir bėgimas, tik mažiau pavojingas sąnariams.

Bėgimo metu krūvis sąnariams padidėja 3-4 kartus, tuo tarpu einant - viso labo 1,5 karto.

Jeigu pasirinksite sportinį ėjimą, šansai, kad patirsite raiščių patempimą ar jausite sąnarių skausmą, mažėja. Ėjimas puikiai tinka tiems, kurių rizika sirgti venų varikoze yra padidėjusi.

2. Einant dirba tie raumenys, kurie bėgant lieka neveiklūs.

Reguliarūs pasivaikščiojimai treniruoja plačiuosius nugaros raumenis (bėgimo metu jie nedirba), bicepsus (bėgant dirba tricepsai), kulkšnies raumenis.

Sportinis ėjimas, kaip ir bėgiojimas, gerina kraujo aprūpinimą deguonimi, mažina streso hormonų kiekį kraujyje, ketvirčiu mažina diabeto susiformavimo riziką.

Puslapiai: 1