Gyvenimo būdas

12 patarimų, padėsiančių ryte atsikelti laiku

Pajudėk.LT, 2013-04-11

Norėdami palengvinti rytą, išanalizuokime pagrindines priežastis, kurios mums rytais neleidžia laiku atsikelti, ir paverskime jas patarimais, padėsiančiais ryte atsikelti laiku.

1. Venkite vėlyvos vakarienės

Vėlyva vakarienė, ypatingai grūdinis maistas ir saldumynai, sutrikdo virškinimą. Todėl organizme padidėja toksinų, kurie duoda nuovargio ir silpnumo pojūtį. Kūne jaučiamas sunkumas ir reakcijų sulėtėjimas. Burnoje skonis, tarytum ten arkliai per naktį būtų stovėję, o pilve sunkumas. Taip atsitinka todėl, kad ten dar rūgsta mūsų vakarienė, kuri susivirškins tik po saulės patekėjimo. Todėl, jeigu jūs vakare valgote grūdinį, ankštinį, per daug aštrų, per daug sūrų, kartų, aitrų, rūgštų, saldų maistą, tai pakankamai jėgų išlįsti iš lovos pas jus atsiras tik po šeštos-septintos valandos ryto, tačiau jau nespėsite perimti iš Žemės tos dienos nuotaikos.

2. Suplanuokite rytdieną

Jeigu žmogus vakare nesusiplanuoja rytdienos laiko, tai rytais visada atrodo, kad dar galima kažkiek pagulėti. Kalbant apie pagulėjimą, reikia pasakyti, kad jeigu jūs po prabudimo nesikeliate daugiau kaip penkias-septynias minutes, tai labai susilpnėja organizmo aktyvumas, ir atitinkamai sumažėja ankstyvo kėlimosi efektas. Ypatingai nuo to nukenčia žmogaus valia. Todėl, jeigu norite atsikratyti žalingų įpročių, prabudęs nedrybsokite lovoje.

3. Sureguliuokite kambario temperatūrą

Per šilta antklodė ir minkšta lova, tvankus ir šiltas kambarys, miegas užsidengus galvą, taip pat nešvari patalynė ir kūnas – taip pat sumažina minėtą tonusą ir kelia tingulį.

Puslapiai: 1