Gyvenimo būdas

7 būdai išlikti sveikiems dirbant sėdimą darbą

http://www.grozioklubas.lt, 2013-05-13

Sėdint prie stalo didžiąją dienos dalį yra pakankamai sunku išlikti sveikiems. Apskritai, žmogus turi nueiti apie 10 000 žingsnių kiekvieną dieną. O ką daryti, jei tenka prie stalo praleisti 8 darbo dienos valandas? Pateikiame 7 patarimus, kurie padės Jums išlikti sveikiems net ir dirbant sėdimą darbą.

Pasidarykite pasivaikščiojimui skirtas pertraukėles

Tai yra paprasta padaryti, tačiau ir labai svarbu. Vien sėdėdami verčiate savo raumenis nedirbti, o tai nėra gerai. Todėl reikėtų kas 30 minučių pakilti nuo savo darbo stalo ir tiesiog pasivaikščioti bent kabineto teritorijoje. Toks pasivaikščiojimas turėtų trukti porą ar kelias minutes.

Sėdėkite ant patogios kėdės

Jei jau esate priversti 8 darbo valandas sėdėti, tuomet turėkite tikrai patogią kėdę su atlošu. Tokioje kėdėje jausitės patogiai ir visuomet galėsite atsiremti.

Gero nakties miego svarba

Niekam ne paslaptis, kad geras nakties miegas yra reikalingas stipriai imuninei sistemai, energijai, grožiui ir pan. Tik pailsėjusi Jūs jausitės darbingi, žvalūs bei lengviau galėsite susikoncentruoti į darbą.

Gerkite pakankamai vandens

Vanduo – gyvybės šaltinis, todėl nepamirškite jo gerti pakankamai. Mažiausiai 8 stiklines per dieną. Vanduo yra reikalingas Jūsų fiziniams ir protiniams gebėjimams. Taigi, visuomet turėkite su savimi buteliuką vandens.

Puslapiai: 1