Minčių harmonija

11 patarimų, padėsiančių geriau išsimiegoti

Joga Tau, 2013-01-16

Kiek valandų miegate per naktį? Manau jūsų atsakymas: 7-8 valandos? Teisingai? Miegas nėra prabanga - tai būtinybė jūsų kūnui, sveikatai, energijai ir grožiui. Dėja, daugelis žmonių nepakankamai įvertina miego svarbą. Jei tai apibūdina jus, patariame – suplanuokite daugiau laiko miegui.

Jei norite būti sveiki, pilni energijos, išlaikyti stabilų kūno svorį, spinduliuoti gera nuotaika ir visuomet būti optimistiškai nusiteikę, tuomet jūsų miegas turi būti nediskutuotinas įsipareigojimas.

Jei jums sunku nueiti miegoti tinkamą valandą, pamėginkite pasinaudoti šiais patarimais:

1. Prieš miegą susikurkite valandos ritualą.

Puikus būdas gerai išsimiegoti yra nedirbti jokių darbų valandą prieš miegą, o daryti kažką, kas yra malonu ir jus atpalaiduoja.

2. Susikurkite miego šventyklą.

Sukurkite savo miego kambaryje ramią, švarią ir nuo netvarkos apsaugotą atmosferą. Pasidėkite šalią lovos ant stalelio aliejinę lempelę, žurnalą ar gražią knygą. Pasirūpinkite, jog į kambarį visuomet patektų šviežias ir gaivus oras. Taip pat labai svarbu, kad miegamasis kambarys sukurtų jaukią prietemos atmosferą, jame vyrautų tamsios spalvos. Sukurkite ramią erdvę, neleisdami pašaliniams garsams, šviesos ar temperatūros trukdžiams patekti į kambarį. Idealiausia temperatūra miegamajame kambaryje – 18 laispnių Celsijaus.

Puslapiai: 1