Minčių harmonija

Kaip apgauti protą, norint sukurti naują sveiką įprotį?

Pajudėk.LT, 2013-08-01

Ar kada nors pradėjote kokią nors dietą ar treniruočių programą, bet tiesiog su ja nesusidraugavote? Kaip ir daugelis žmonių pradėjote naują veiklą su geriausiais ketinimais, bet vis dėl to nesugebėjote išlaikyti varomosios jėgos? Štai todėl vien motyvacija ir valia pasitikėti nereikėtų.

Kai pradedate kokią nors naują savarankišką tobulinimo programą, Jūsų entuziazmas yra didelis ir Jūs esate motyvuotas malonumo, kurio norite, arba skausmo, kurio nenorite. Bet motyvacija su laiku natūraliai mažėja.

Motyvacijai sumažėjus, Jūs daugiau kliaunatės valios jėga, tačiau nei vienas neturi nesibaigiančio valios jėgų šaltinio. Kiekvieną kartą, kai padarote tai, ko Jūs nelabai norite, Jūs sunaudojate šiek tiek valios jėgų - tarsi kiekviena praleista pagunda išeikvotų Jūsų valios rezervą. Vakare galite suprasti, kad Jūs visiškai nebeturite valios jėgų. Štai kodėl dauguma žmonių sugadina savo dietą vakare nors visą dieną valgė sveikai. Jei motyvacija ir valios jėga ne Jums, yra kitas būdas!

95 proc. mūsų gyvenimo yra padiktuota pasąmonės. Tai smegenų dalis, kuri veikia mūsų gyvenimą kaip autopilotas. Štai kodėl Jūs galite daryti viską, nuo dantų valymo iki mašinos vairavimo, visai apie tai negalvodami. Sąmoningai nusprendus sukurti naują įprotį, Jūs galite įkinkyti pasąmonės galią kuriant naują nervų kelią. Kai naujas įprotis yra sukurtas, tampa lengva – motyvacija ir valios jėga daugiau nėra reikalingos.

Yra septyni žingsniai, kaip norimą naują veiklą paversti įpročiu. Kai įprotis yra sukurtas, Jūs pastebėsite kaip tai darote visiškai be pastangų. Šios technikos gali būti naudojamos bet kokiam įpročiui sukurti ar pakeisti – mityba, sportas, meditacija, streso mažinimas, miego įpročiai ir pan.

Puslapiai: 1