Minčių harmonija

Kaip išvengti pasiteisinimų?

Pajudėk.LT, 2012-12-21

Jūs turite ignoruoti įvairius pasiteisinimus, ypač tokius kaip „pavargau“ ar „neturiu laiko“. Jūs žinote, kad turite savo tikslų, o nuolatinis atsisakymas jų siekti suformuoja įprotį. Jūs suprantate, kad ilgainiui kurti pasiteisinimus darosi vis lengviau ir jūsų apsisprendimas nesportuoti sustiprėja kiekvieną kartą, kai to nepadarote. Jūs turite laikinai atidėti į šalį patogumus ir treniruotis, nes nusprendėte tapti geresni, atlikti trumpas treniruotes, o tai daug svarbiau nei nuovargis ar stresas, su kuriuo kovojate. Tai yra maža, nuoširdi auka ilgam ir sveikam gyvenimui.

Taigi kokie yra jūsų tikslai? Ir kokie pasiteisinimai trukdo juos pasiekti? O kokie yra jūsų uždaviniai? Ir kokie pasiteisinimai trukdo jų siekti? Gerai būtų, jeigu užsirašytumėte savo tikslus bei uždavinius ir visus pasiteisinimus. Žinodami „priežastis“, galėsite išvengti pasiteisinimų. Įvertinkite ir aprašykite savo tikslus. Kuo konkrečiau juos aprašysite, tuo nauda bus didesnė. Tik turėdami ypatingus, įvertinamus tikslus jūs pradėsite siekti realaus rezultato. Mokėsite nukreipti ribotą energiją į ypatingą užduotį ir tai padidins jūsų veiklos kokybę bei tikimybę pasiekti tai, ką esate užsibrėžę.

Įsitikinkite, kad tikslai yra pasiekiami. Prisiminkite, kad ir vėžlys laimi lenktynes. Čia rašome visai ne apie tai, kaip išlikti entuziastingiems dešimt savaičių arba kaip numesti aštuonis kilogramus kūno svorio ir vėl grįžti prie senos tvarkos.

Jūsų tikslai turėtų atsakyti bent į du klausimus:

  • Kaip stipriai norite ką nors padaryti?
  • Kiek laiko reikės tam tikslui pasiekti?

Puslapiai: 1