Minčių harmonija

Motyvuokite save sportuoti

Pajudėk.LT, 2012-12-21

Mes turime pasirinkimą: galime pasirūpinti savimi arba tiesiog paklusti neigiamai laiko įtakai. Tiesiog dabar, šią akimirką, o ne vėliau yra tinkamiausias metas priimti sprendimą. Daugelis žmonių šiame pasaulyje pasirenka pralaimėjimą. Jie gyvena antraeilį gyvenimą, turi antsvorio, nėra energingi. Laikrodis tiksi ne jų naudai. Senstant juosmens apimtis padidėja, ūgis sumažėja, skauda nugarą ir atsiranda kupra, judrumas darosi ribotas.

Tik mažuma nusprendžia kažką daryti dėl savo sveikatos. Jie supranta mitybos pagrindus ir mankštinasi apie 20–30 minučių per dieną, 4–5 kartus per savaitę, skiria mažiau nei 1,2 procento savo laiko – o tai viskas, ko jiems kada nors reikės. Jie pasitinka gyvenimo kliūtis su fizine, protine ir dvasine jėga. Jiems rūpi, kaip jie atrodo ir ar atrodo gerai. Jiems patinka kasdienė teigiama jėgos pratimų nauda. Jie viso to nedaro liguistai. Taip, jie pašalina daug su sveikata susijusių problemų, tokių kaip depresija, pyktis, nervingumas, įtampa, nuobodulys, nekantrumas... Tai leidžia jiems mąstyti lengvai ir aiškiai. Jie žino, kad gyvenimas būtų dar blogesnis, jeigu nesimankštintų, taigi jie neleidžia, kad taip atsitiktų. Jie neieško pasiteisinimų.

Pasiteisinimai, pasiteisinimai...

Tik apsižvalgykite aplinkui, kai esate sporto klube. Geriausios fizinės formos žmonės dažniausiai treniruojasi ne aerobikos ar jogos klasėse, arba nevaikšto nuo vieno treniruoklio prie kito, prižiūrimi trenerio su segtuvu. Šie žmonės sportuoja vieni. Jie žino, kaip jėgos treniruotėmis pakeisti pabodusią kasdienybę. Tačiau jie nėra visiškai nepriklausomi: dar neišėjo iš kūno rengybos centro, kad niekada ten nebegrįžtų.

Sporto centrai, salės, treneriai, svorio kėlimas ant suoliuko, svarmenys, treniruokliai ir įvairūs įtaisai yra tik pasiteisinimas nesistengti siekti geros fizinės būklės. Juokinga, bet žmonės dažnai mano, jog jie turi laikytis griežto režimo ir ilgai treniruotis sporto salėje, kai veiksmingiausia programa yra ta, kurią sudaro tik pratimai su savo kūnu.

Puslapiai: 1