Minčių harmonija

Neleiskite stresui valdyti Jūsų - valdykite jį patys

Pajudėk.LT, 2013-03-15

Stresui mažinti galima panaudoti įvairias streso mažinimo technikas. Vienos iš svarbesnių yra kvėpavimas, meditacija, fiziniai pratimai ir masažas.

Prieš pradedant valdyti stresą, labai svarbu tinkamai nuteikti mintis ir kūną. Štai keli patarimai, kurie padės pasiruošti:

  • gerkite daug vandens kiekvieną dieną;
  • teisingai kvėpuokite;
  • mankštinkitės;
  • galvokite pozityviai;
  • organizuokite darbą ir gyvenimą (įskaitant ir finansus);
  • pakankamai ilsėkitės;
  • pabūkite vieni, tačiau ir bendrauti su kitais.

Pateikiame rekomendacijas, kurios padės valdyti stresą darbe:

  • laiku pradėti užduotis
  • suplanuokite dienotvarkę;
  • venkite dažnų trukdymų (veiksnys, kuris dažniausiai sukelia stresą), konfrontacinių diskusijų;
  • supažindinkite savo viršininką su savo darbo krūviu, kad galima būtų išvengti užduočių, kurių įvykdymo laikas yra nerealistiškas. Šis atvejis gali sukelti netgi išsekimą.

Kai kurios sunkios situacijos darbe reikalauja tam tikro lygio pasiruošimo, kuris leistų susidoroti su stresu bei kontroliuoti potencialų streso žalos lygį. Pasitaiko situacijų, kai tenka bendrauti su įsiutusiu žmogumi, pavyzdžiui, užgauliu viršininku, su silpnu ir neapdairiu darbuotoju, su publika ir pan.

Puslapiai: 1