Straipsniai apie sveikatingumą

Straipsniai apie sveikatingumą

Personalizuotos dovanos įgauna naują prasmę

Indrė Aidulytė, 2017-12-13

Kuriam iš mūsų nėra pažįstamas tas jausmas, kai įteikus dovaną, mainais gauni mandagią šypseną ir... nusivylimą gavėjo veide. Ir tik nereikia manęs kaltinti Kalėdų dvasios naikinimu – parodytas dėmesys, be abejo, svarbiausias, bet taip norėtųsi, jog dovana būtų ne tik priimta, bet ir naudojama, o prie viso to – dar ir naudinga!

Sėdimas ir stovimas darbas – grėsmė sveikatai

AB "Ortopedijos technika", 2017-11-16

Britų mokslininkai skaičiuoja, jog vidutiniškai šiuolaikinis žmogus itin pasyviai praleidžia iki 70 procentų savo dienos. Modernios technologijos, darbo aplinka, transportas ir net pramogos žmogų įkalina mažoje erdvėje ir ilgą laiko dalį priverčia praleisti sėdint arba stovint, nejudrioje padėtyje.
Plačiau...

Labiausiai klaidinančios maisto etiketės

Guoda Azguridienė, 2016-11-02

Etiketės klaidina dėl trijų priežasčių: 1) dėl gamintojų, kurie nori parodyti produktą geresniu nei jis yra, 2) dėl maisto ženklinimo taisyklių, kurios draudžia rašyti tai, ką žmonės supranta, ir verčia rašyti, ko jie nesupranta ir nelabai suprasti gali, 3) dėl to, kad mes jų neskaitom, skaitom tik pavadinimą ir kainą.

Kam reikalingi riebalai?

Arnas Slėnys, 2016-04-27

Riebalai nepadaro tavęs riebaus ar riebios. Jokiu būdu ne, nebijok! Riebalai yra būtini žmogaus mityboje. Jie tikrai nesusiję su antsvoriu – tai susijęs kalorijų perteklius. Svarbiausia yra tinkamas pagrindinių maisto medžiagų – baltymų, angliavandenių ir riebalų – balansas.
Maisto pramonėje bei žmonių galvose sklando mitas – riebalai yra blogai. Prekybos centruose yra daug produktų su užrašu „be riebalų“ – tai tik marketingas. Mums reikia riebalų, tik klausimas kokių? Skaityk šį straipsnį ir viską sužinosi bei suprasi. Straipsnio pabaigoje pateiksiu 10 praktinių patarimų, kaip maitintis sveikai, tačiau iš pradžių reikia šį tą paaiškinti.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Arnas Slėnys, 2016-04-26

Dažnai girdimas klausimas – kaip man numesti svorio? Turbūt nesuklysiu pavadindamas riebalų deginimą bei svorio metimą vienomis iš aktualiausių šiandienos temų. Internete ir televizijoje gausu įvairiausių patarimų, įvairiausių ekspertų, įvairiausių produktų, įvairiausių „magiškų“ dietų. Kiek riebalų deginimas apipintas mitais? Pakankamai nemažai. Ar nevalgydamas/nevalgydama po 18:00 valandos numesi svorio? Galbūt numesi, galbūt ne. Ar iš kokios nors egzotiškos šalies trauktos magiškos dietos veikia? Galbūt. Ar per dieną suvalgomas obuolys yra veiksmingas svorio metimo būdas? Galbūt. Ar visa tai logiška? Ne. Žinai kodėl? Nes tu tik žaloji savo kūną. Sveikata – brangiausias turtas. Banalu, bet tai yra universali tiesa. Mesti svorį bei deginti riebalus galima protingai ir efektyviai, tačiau tai reikalauja noro ir laiko. Su noru ateina motyvacija ir pastangos, dėka pastangų ir laiko – rezultatai. Atmink – per savaitę nenumesi 10kg. Arba numesi, bet atrodysi kaip gyvas numirėlis iš siaubo filmo. Nemanau, kad toks tavo tikslas.
Šiame straipsnyje pasakosiu apie ilgalaikę perspektyvą, apie deginimo procesą tokį, koks jis ir turėtų būti. Sužinosi kokį vaidmenį atlieka riebalai ir kitos maistinės medžiagos tavo organizme. Taip pat sužinosi savo kūno tipą ir nuo jo priklausantį svorio metimo procesą. Noriu, kad suprastum kaip veikia riebalų deginimas. Noriu, kad mesdamas svorį išliktum sveikas ar sveika. Taip pat noriu, kad suprastum, jog maisto papildai yra tik pagalbininkas, o ne sprendimas. Tikiuosi, kad čia esanti informacija tau pagelbės. Straipsnio pabaigoje peržvelgsiu kelis riebalų deginimo mitus. Skaityk toliau!

Paieška