Straipsniai apie sveikatingumą

Straipsniai apie sveikatingumą

Labiausiai klaidinančios maisto etiketės

Guoda Azguridienė, 2016-11-02

Etiketės klaidina dėl trijų priežasčių: 1) dėl gamintojų, kurie nori parodyti produktą geresniu nei jis yra, 2) dėl maisto ženklinimo taisyklių, kurios draudžia rašyti tai, ką žmonės supranta, ir verčia rašyti, ko jie nesupranta ir nelabai suprasti gali, 3) dėl to, kad mes jų neskaitom, skaitom tik pavadinimą ir kainą.

Kam reikalingi riebalai?

Arnas Slėnys, 2016-04-27

Riebalai nepadaro tavęs riebaus ar riebios. Jokiu būdu ne, nebijok! Riebalai yra būtini žmogaus mityboje. Jie tikrai nesusiję su antsvoriu – tai susijęs kalorijų perteklius. Svarbiausia yra tinkamas pagrindinių maisto medžiagų – baltymų, angliavandenių ir riebalų – balansas.
Maisto pramonėje bei žmonių galvose sklando mitas – riebalai yra blogai. Prekybos centruose yra daug produktų su užrašu „be riebalų“ – tai tik marketingas. Mums reikia riebalų, tik klausimas kokių? Skaityk šį straipsnį ir viską sužinosi bei suprasi. Straipsnio pabaigoje pateiksiu 10 praktinių patarimų, kaip maitintis sveikai, tačiau iš pradžių reikia šį tą paaiškinti.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Arnas Slėnys, 2016-04-26

Dažnai girdimas klausimas – kaip man numesti svorio? Turbūt nesuklysiu pavadindamas riebalų deginimą bei svorio metimą vienomis iš aktualiausių šiandienos temų. Internete ir televizijoje gausu įvairiausių patarimų, įvairiausių ekspertų, įvairiausių produktų, įvairiausių „magiškų“ dietų. Kiek riebalų deginimas apipintas mitais? Pakankamai nemažai. Ar nevalgydamas/nevalgydama po 18:00 valandos numesi svorio? Galbūt numesi, galbūt ne. Ar iš kokios nors egzotiškos šalies trauktos magiškos dietos veikia? Galbūt. Ar per dieną suvalgomas obuolys yra veiksmingas svorio metimo būdas? Galbūt. Ar visa tai logiška? Ne. Žinai kodėl? Nes tu tik žaloji savo kūną. Sveikata – brangiausias turtas. Banalu, bet tai yra universali tiesa. Mesti svorį bei deginti riebalus galima protingai ir efektyviai, tačiau tai reikalauja noro ir laiko. Su noru ateina motyvacija ir pastangos, dėka pastangų ir laiko – rezultatai. Atmink – per savaitę nenumesi 10kg. Arba numesi, bet atrodysi kaip gyvas numirėlis iš siaubo filmo. Nemanau, kad toks tavo tikslas.
Šiame straipsnyje pasakosiu apie ilgalaikę perspektyvą, apie deginimo procesą tokį, koks jis ir turėtų būti. Sužinosi kokį vaidmenį atlieka riebalai ir kitos maistinės medžiagos tavo organizme. Taip pat sužinosi savo kūno tipą ir nuo jo priklausantį svorio metimo procesą. Noriu, kad suprastum kaip veikia riebalų deginimas. Noriu, kad mesdamas svorį išliktum sveikas ar sveika. Taip pat noriu, kad suprastum, jog maisto papildai yra tik pagalbininkas, o ne sprendimas. Tikiuosi, kad čia esanti informacija tau pagelbės. Straipsnio pabaigoje peržvelgsiu kelis riebalų deginimo mitus. Skaityk toliau!

Netaisyklinga pėdų padėtis gali tapti negalavimų priežastimi

Jurgita Miciulevičiūtė-Smeu, 2016-04-21

Dažnas mūsų kenčia nuo nugaros, pečių, kaklo srities, klubų, kojų ar pėdų skausmų. Retai kada susimąstome, jog šių ir panašių negalavimų priežastimi tampa netaisyklinga pėdos padėtis ar jos deformacija. Tokie simptomai, kaip minėtų sričių skausmas, greitas pėdų ir kojų nuovargis, iškrypę pirštai, pastovios nuospaudos gali perspėti apie pėdų problemas.

Įvaizdis, karjera ir sveikata

Jurgita Miciulevičiūtė-Smeu, 2016-04-01

Šiomis dienomis įvaizdis yra itin svarbus. Įvaizdžio galią puikiai iliustruoja moksliniai tyrimai bei apklausos, kurių metu pateikiama vienareikšmė išvada: geras įvaizdis padeda ne tik gauti darbą, bet ir siekti tolesnės karjeros.

Paieška