Sveika mityba

5 klausimai, padėsiantys atsikratyti cukraus

http://www.jogatau.lt, 2013-04-25

Norint riboti suvartojamą cukraus kiekį arba išvis jo atsisakyti, reikia suvokti, kodėl saldus maistas yra pirmas dalykas, apie kurį pagalvojate, kai norite užkąsti.

Tai reiškia, jog kiekvieną kartą prieš imant saldumyną, turite sustoti ir patraukti ranką arčiau savęs, nes greičiausiai saldėsio norite dėl prastų priežasčių (tokių kaip stresas, nuobodulys ar tiesiog dėl to, kad saldėsis yra ant stalo). Žinoma, saldumynus galite valgyti, jei tai darote sąmoningai.

Tačiau kaip sukurti tokį “santykį” su cukrumi? Svarbiausia: jeigu jūs nesustosite prieš imdami saldumyną ir nepagalvosite, kodėl jūs jį imate ir ar darote tai sąmoningai, tuomet senų įpročių neatsikratysite.

Štai čia pateikiame 5 klausimus, kuriuos sau turėtumėte užduoti prieš imdami bet kokį saldų maistą (beje, šie klausimai ir yra laikas tarp pagalvojimo ir imimo):

1. Kaip aš jaučiuosi / kas vyksta mano gyvenime?

Stebėkite, kokie jausmai jus apima, kuomet jaučiate potraukį saldėsiams: nostalgija, laimė, kaltė, nuovargis, pyktis, liūdesys, pribloškimas, neramumas, nuobodulys, stresas, vienatvė, pavydas, susijaudinimas, tuštuma ir t.t.

Galbūt saldėsį griebiate visada, kai jaučiatės vieni ar kai jaučiatės nusipelnę.

Kai tik suvoksite, koks jausmas jus apima, kuomet siekiate saldumyno, panagrinėkite, kodėl taip jaučiatės, iš kur tas jausmas atsiranda ir ar jums gali padėti dar kas nors apart cukraus.

Puslapiai: 1