Sveika mityba

7 paprasti būdai valgyti mažiau

http://www.sportokuras.lt, 2013-05-08

Kartais norint sulieknėti užtenka tik šiek tiek sumažinti savo maisto porcijas. Tačiau kaip tą padaryti, jei jaučiate nuolatinį alkį?

Sulieknėti padės šypsena

Norėdami reguliuoti savo svorį, dažniau šypsokitės! Užsiimkite mėgstama veikla, pramogaukite – tuo metu išsiskiriantis „laimės hormonas“ seratoninas mažina alkio jausmą.

Užkandžiaukite lukštendami riešutus

Ne kartą rašėme, jog riešutai – puikus užkandis, slopinantis apetitą ir leidžiantis išvengti akis badančio deserto. Tačiau yra dar viena žinia – suvartosite kur kas mažiau kalorijų, jei rinksitės nelukštentus riešutus. Moksliniais tyrimais įrodyta, jog asmenys, kurie yra priversti prieš valgant riešutus išlukštenti, suvalgo jų iki dviejų kartų mažiau.

Naudokite šakutę

O dar geriau – kinietiškas valgymo lazdeles. Didesnį efektą pasieksite, jei valgysite priešinga ranka, negu rašote. Tokiu būdu maksimaliai susikoncentruosite į maistą, o ne vaizdą televizoriaus ekrane ar už lango, kas dažniausiai ir priverčia suvalgyti daugiau, nei iš tiesų norime.

Valgykite iš mažesnių lėkščių

Be to, visada žinokite, kokie produktai kurią lėkštės dalį turi užimti: mėsa – ketvirtadalį lėkštės, grūdai/avižos/ryžiai – kitą ketvirtį, o likusią pusę lėkštės skirkite vaisiams bei daržovėms.

Puslapiai: 1