Sveika mityba

Darbe užkandžiaukite sveikai ir maistingai

http://www.lsveikata.lt, 2013-11-06

Dietologai rekomenduoja valgyti dažnai ir mažomis porcijomis. Tai nesuku padaryti, jei visą dieną būnate namie ir galite pasigaminti maisto patys. O ką daryti tuomet, jei dirbate visą dieną ir dar ilgiau? Kelis kartus eiti į kavinę ar pasiimti maisto iš namų?.. Pirmuoju atveju tai gana brangu, antruoju – grįžus po darbo dar gaminti maistą rytdienai mažai kam kyla ranka. Lieka trečias variantas – lengvi užkandžiai darbo vietoje.

Užkandžiauti darbe būtina ne tik tiems, kurie nori išlaikyti dailias kūno formas ar net sulieknėti. Žmonės, kurie serga skrandžio ligomis, taip pat diabetu, turėtų pasirūpinti sveikais užkandžiais. Užkandžiai neleis urgzti iš alkio pilvui, o per pietų pertrauką sustabdys nuo persivalgymo. Tiesa, užkandis užkandžiui nelygu – jei norite išlikti darbingi ir nepakenkti figūrai bei sveikatai, jie turi būti subalansuoti, o svarbiausia – maistingi.

Sausainiai, traškučiai ar saldėsiai – visi šie užkandžiai vargu ar suteiks naudos, o štai žalos pridaryti gali: papildomi kilogramai, o ir gastritas, opa...

Dietologai rekomenduoja užkandžiauti sveikų ir lengvai pasisavinamu maistu:

Vaisiai

Obuoliai, bananai, kiviai, slyvos, nektarinai. Citrusinių vaisių geriau vengti, nes jų stiprus aromatas gali erzinti kolegas. Jei renkatės obuolį, su juo kartu dar suvalgykite ir riekelę ruginės duonos ar saują riešutų, nes obuoliai žadina apetitą.

Daržovės

Morka, salieras, paprika, agurkas – visi traškūs ir naudingi sveikatai. Daržovės – vienas sveikiausių užkandžių. Jeigu vienomis daržovėmis nepasisotinate, smulkiai jas supjaustytas suvyniokite į lavašą.

Puslapiai: 1