Sveika mityba

Geriausių dienos mitybos patarimų dešimtukas

Pajudėk.LT, 2013-02-01

Visi ieškome būdų, kaip racionaliai maitintis. Ieškome sau tinkamiausios mitybos. Ieškodami atliekame daug bandymų, kol randame parankiausią variantą. Todėl po ilgų tyrinėjamų pateikiame dešimt geriausių dienos mitybos patarimų:

1. Suvalgykite vieną kupiną valgomąjį šaukštą maltų sėklų arba vieną valgomąjį šaukštą šalto spaudimo sėklų aliejaus.

2. Suvalgykite dvi porcijas pupelių, lęšių, kvinėjos (tam tikros rūšies grūdai), sojų varškės (tofu) ar sėklinių daržovių.

3. Suvalgykite tris gabaliukus šviežių vaisių, tokių kaip obuoliai, kriaušės, bananai, uogos, melionai ar citrusiniai vaisiai.

4. Suvalgykite keturias porcijas grūdų, tokių kaip rudi ryžiai, soros grūdai, rugiai, avižos, javai.

5. Suvalgykite penkias porcijas tamsiai žalių, lapinių ir šakninių daržovių, tokių kaip rėžiukai (naudojami ruošiant salotuose), morkos, saldžiosios bulvės, brokoliai, špinatai, žaliosios pupelės, žirniai ir pipirai.

Puslapiai: 1