Sveika mityba

Patarimai, kaip greitai pasiruošti sezonui

http://www.sportokuras.lt, 2013-04-16

Likus vos keliems mėnesiams iki vasaros, kai kuriuos iš mūsų apima panika – žiemos šventės ir tingus treniruočių režimas padarė savo, todėl dar toli gražu nesame pasiruošę apsinuoginti paplūdimyje. Ką daryti, jog spėti įtilpti į senąsias maudymosi kelnaites?

Visus 5 kartus valgykite namuose

Tai patarimas, kuris padės ne tik sumažinti gaunamas kalorijas, bet ir patiriamas išlaidas. Jei neturite galimybės grįžti pietums į namus, tuomet neškitės iš anksto pasiruoštą maistą į darbą. Problema ta, jog net ir sveikiausiai atrodantys patiekalai kavinėje ar restorane yra gaminami iš Jums nežinomų sudėtinių dalių. Be to, taip bus paprasčiau valdyti maisto porcijas, nesistengiant iki galo suvalgyti užsisakyto patiekalo, kurį palikti „gaila“.

Sumažinkite cukraus vartojimą

Norėdami greitai atsikratyti nepageidaujamo svorio, turėsite kaip įmanoma labiau sumažinti cukraus suvartojimą. Dauguma žmonių net neįsivaizduoja, kiek jo gauna dienos metu, kadangi daug cukraus yra ne tik saldumynuose, bet ir sultyse, vaisiuose, saldžiuose jogurtuose, varškės sūreliuose ir t.t. Pavyzdžiui stiklinėje apelsinų sulčių yra net 22 gramai cukraus, o tai daugiau nei 4 arbatiniai šaukšteliai!

Nevalgykite iš pakuočių

Kartai nepavyksta išvengti sausainių arba bulvių traškučių, tačiau pasistenkite juos valgyti ne tiesiai iš pakuotės, nes taip net nepastebėsite, kaip suvartosite gerą tūkstantį kalorijų. Normuokite maistą – griežtai sekite savo porcijų dydžius valgydami tik iš lėkščių, o gėrimus pildami į stiklines.

Puslapiai: 1