Sveika mityba

Pusryčiai - svarbi dienos pradžia

http://www.suliekniek.lt, 2013-05-02

Pirmasis valgis - pusryčiai – turėtų jūsų skrandį pasiekti po 40-60 minučių nuo atsikėlimo. Geriausias pusryčių pasirinkimas – įvairios grūdų košės. Suvalgę košės ne tik gausite energijos, bet ir ilgai jausitės sotūs. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad žmonės, kurie rytais valgo košes, mažiau užkandžiauja kaloringais užkandžiais ir dažniau renkasi sveikesnius užkandžius, todėl lengviau išlaiko sveiką svorį. Jokios dietos jiems neberūpi:)

  • Puikus pasirinkimas: miežinių, perlinių, kvietinių, ruginių ar avižinių neskaldytų kruopų (ne dribsnių!), grikių, sorų košės, taip pat natūralių ryžių košė.
  • Manų, šlifuotų (baltų) ryžių, kukurūzų, kuskuso bei dribsnių košes valgyti tik ypatingais atvejais. Jos turi per mažai naudingų medžiagų ir yra per greitai pasisavinamos.
  • Galima įpilti šiek tiek pieno, tik tokiu atveju - būtina pavirti.
  • Netinka uogienės, uogos, cukrus ar švieži ar džiovinti vaisiai, nes cukrus trikdo krakmolingų produktų pasisavinimą. Taip pat tokiu būdu gaunate žymiai daugiau kalorijų.

Puslapiai: 1