Sveika mityba

Sportas ryte, dieną ar vakare - kaip derinti su mityba?

http://www.suliekniek.lt, 2013-04-24

Ar turi kisti mityba priklausomai nuo to, kada mes sportuojame? Vieni sportuoja tik atsikėlę, kiti gali sportuoti dienos metu, o treti gali skirti tam laiko tik grįžę po darbo. Visus šiuos variantus aptarsime su sveikos mitybos specialiste, studijos „Sulieknėk sveikai“ vadove Vaida Kurpiene.

Rytas – sportuoti ar pavalgyti pirmiausia?

Jei atsikėlėte nusiteikę pasportuoti – nuostabu. Pirmiausia tai ir padarykite: atsigerkite šilto vandens, persirenkite ir sportuokite. Mankštinkitės nors 15 minučių 5 kartus per savaitę ir jau pajusite rezultatus. Vaida Kurpienė pataria po mankštos valgyti savo įprastus pusryčius, pavyzdžiui grūdų košę ar viso grūdo dalių duonos sumuštinį su avokadu, druska ir paprika.

„Sulieknėk sveikai“ primena, kad rytinis sportas pats efektyviausias. Nakties metu jūs jau išnaudojote glikogeną (gliukozės sandėliuką), taigi jau po pirmų 5-10 minučių imsite deginti riebalus. Žinoma, jei treniruotės intensyvumas yra tinkamas: ne per didelis ir ne per mažas.

Diena. Ar sportas vietoje pietų geras pasirinkimas?

Dalis dienos darbų nuveikta, pats laikas vidurdienį pasportuoti. Atminkite, kad skrandis sporto metu turi būti tuščias. Sveikos mitybos specialistė sako, kad sportuoti pavalgius – blogas sprendimas. Gali pradėti pykinti ar svaigti galva, be to, jėgų sportuoti tikrai nebus. Taigi pirmiausia pasimankštinkite, geriausia valandą-pusantros, ir tik tuomet pasiruoškite pietus.

Puslapiai: 1