Pajudėk.LT Jums

Straipsniai

Labiausiai klaidinančios maisto etiketės

Etiketės klaidina dėl trijų priežasčių: 1) dėl gamintojų, kurie nori parodyti produktą geresniu nei jis yra, 2) dėl maisto ženklinimo taisyklių, kurios draudžia rašyti tai, ką žmonės supranta, ir verčia rašyti, ko jie nesupranta ir nelabai suprasti gali, 3) dėl to, kad mes jų neskaitom, skaitom tik pavadinimą ir kainą.

Kam reikalingi riebalai?

Riebalai nepadaro tavęs riebaus ar riebios. Jokiu būdu ne, nebijok! Riebalai yra būtini žmogaus mityboje. Jie tikrai nesusiję su antsvoriu – tai susijęs kalorijų perteklius. Svarbiausia yra tinkamas pagrindinių maisto medžiagų – baltymų, angliavandenių ir riebalų – balansas.
Maisto pramonėje bei žmonių galvose sklando mitas – riebalai yra blogai. Prekybos centruose yra daug produktų su užrašu „be riebalų“ – tai tik marketingas. Mums reikia riebalų, tik klausimas kokių? Skaityk šį straipsnį ir viską sužinosi bei suprasi. Straipsnio pabaigoje pateiksiu 10 praktinių patarimų, kaip maitintis sveikai, tačiau iš pradžių reikia šį tą paaiškinti.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Dažnai girdimas klausimas – kaip man numesti svorio? Turbūt nesuklysiu pavadindamas riebalų deginimą bei svorio metimą vienomis iš aktualiausių šiandienos temų. Internete ir televizijoje gausu įvairiausių patarimų, įvairiausių ekspertų, įvairiausių produktų, įvairiausių „magiškų“ dietų. Kiek riebalų deginimas apipintas mitais? Pakankamai nemažai. Ar nevalgydamas/nevalgydama po 18:00 valandos numesi svorio? Galbūt numesi, galbūt ne. Ar iš kokios nors egzotiškos šalies trauktos magiškos dietos veikia? Galbūt. Ar per dieną suvalgomas obuolys yra veiksmingas svorio metimo būdas? Galbūt. Ar visa tai logiška? Ne. Žinai kodėl? Nes tu tik žaloji savo kūną. Sveikata – brangiausias turtas. Banalu, bet tai yra universali tiesa. Mesti svorį bei deginti riebalus galima protingai ir efektyviai, tačiau tai reikalauja noro ir laiko. Su noru ateina motyvacija ir pastangos, dėka pastangų ir laiko – rezultatai. Atmink – per savaitę nenumesi 10kg. Arba numesi, bet atrodysi kaip gyvas numirėlis iš siaubo filmo. Nemanau, kad toks tavo tikslas.
Šiame straipsnyje pasakosiu apie ilgalaikę perspektyvą, apie deginimo procesą tokį, koks jis ir turėtų būti. Sužinosi kokį vaidmenį atlieka riebalai ir kitos maistinės medžiagos tavo organizme. Taip pat sužinosi savo kūno tipą ir nuo jo priklausantį svorio metimo procesą. Noriu, kad suprastum kaip veikia riebalų deginimas. Noriu, kad mesdamas svorį išliktum sveikas ar sveika. Taip pat noriu, kad suprastum, jog maisto papildai yra tik pagalbininkas, o ne sprendimas. Tikiuosi, kad čia esanti informacija tau pagelbės. Straipsnio pabaigoje peržvelgsiu kelis riebalų deginimo mitus. Skaityk toliau!

Netaisyklinga pėdų padėtis gali tapti negalavimų priežastimi

Dažnas mūsų kenčia nuo nugaros, pečių, kaklo srities, klubų, kojų ar pėdų skausmų. Retai kada susimąstome, jog šių ir panašių negalavimų priežastimi tampa netaisyklinga pėdos padėtis ar jos deformacija. Tokie simptomai, kaip minėtų sričių skausmas, greitas pėdų ir kojų nuovargis, iškrypę pirštai, pastovios nuospaudos gali perspėti apie pėdų problemas.

Krautuvėlė

Nuomonė

Išsakykite savo nuomonę. Pasidalinkite savo pastebėjimais. Išdėstykite savo pageidavimus. Mums tai yra svarbu, nes tik taip galime tobulėti!

Top 3

Tai aktyviausių žingsniamačio vartotojų Top 3 vertinant paskutines 14 dienų. Pradėk žingsniuotojo karjerą ir tu! Registruokis.

Surask mus

Naujienos

Visuomenės sveikatos stiprinimo projektas „Mažiau sėdėk, daugiau judėk“

2016-09-15

VšĮ „Saugi pradžia“ nuo šių metų rugsėjo mėn. pradėjo vykdyti visuomenės sveikatos stiprinimo projektą „Mažiau sėdėk, daugiau judėk“, skirtą Kauno mieste veikiančių įmonių ir (ar) įstaigų darbo kolektyvams, kurių darbuotojai didžiąją darbo laiko dalį praleidžia sėdėdami. Projektą finansuoja Kauno miesto savivaldybės programa „Iniciatyvos Kaunui“. Projekto metu bus siekiama atkreipti darbingų žmonių dėmesį į jų sveikatą, skatinti darbuotojų fizinį aktyvumą, mažinti sėdimą gyvenseną įmonėse Kauno mieste.

iPulsus studijos pristatymas Ąžuolyno bėgime

2016-04-08

Turime gerą žinią, netrukus Kaune duris atvers naujas inovatyvių treniruočių centras "iPulsus studija".
Kviečiame visus atvykti į "Ąžuolyno bėgimą 2016", kurio metu vyks ir studijos veiklos pristatymas.

Fizinio aktyvumo skatinimas darbo vietose

2015-10-19

Skatindami sveikatos stiprinimo darbo vietose iniciatyvas Kauno m. savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, Higienos institutas ir VšĮ „Pozityvios sveikatos komanda“ 2015 m. spalio 15 d., „Žalgirio arenoje“, surengė mokymų – informacijos dieną „Fizinio aktyvumo skatinimas darbo vietose“, skirtą Kauno mieste veikiančių įmonių vadovams ir darbuotojų sveikata besirūpinantiems specialistams. Renginio tema – fizinio aktyvumo skatinimas darbo vietose.

Žinučių srautas

Viktorija

Viktorija gavo apdovanojimą už registraciją portale.
2016-11-17 23:55:46

Martyna

Martyna pradėjo naudotis žingsniamačio moduliu.
2016-10-23 21:41:27

Martyna

Martyna gavo apdovanojimą už registraciją portale.
2016-10-23 21:36:32

Anastasija

Anastasija pradėjo naudotis žingsniamačio moduliu.
2016-09-23 21:27:57

Anastasija

Anastasija gavo apdovanojimą už registraciją portale.
2016-09-23 21:26:40

Rolandas

Rolandas pradėjo naudotis žingsniamačio moduliu.
2016-09-15 19:22:38

Rolandas

Rolandas gavo apdovanojimą už registraciją portale.
2016-09-15 19:21:31

Vilma

Vilma pradėjo naudotis žingsniamačio moduliu.
2016-09-15 16:58:35

Vilma

Vilma gavo apdovanojimą už registraciją portale.
2016-09-15 16:58:00

Jurgita

Jurgita gavo apdovanojimą už registraciją portale.
2016-09-15 14:08:18