Pajudėk.LT Jums

Straipsniai

Kam reikalingi riebalai?

Riebalai nepadaro tavęs riebaus ar riebios. Jokiu būdu ne, nebijok! Riebalai yra būtini žmogaus mityboje. Jie tikrai nesusiję su antsvoriu – tai susijęs kalorijų perteklius. Svarbiausia yra tinkamas pagrindinių maisto medžiagų – baltymų, angliavandenių ir riebalų – balansas.
Maisto pramonėje bei žmonių galvose sklando mitas – riebalai yra blogai. Prekybos centruose yra daug produktų su užrašu „be riebalų“ – tai tik marketingas. Mums reikia riebalų, tik klausimas kokių? Skaityk šį straipsnį ir viską sužinosi bei suprasi. Straipsnio pabaigoje pateiksiu 10 praktinių patarimų, kaip maitintis sveikai, tačiau iš pradžių reikia šį tą paaiškinti.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Dažnai girdimas klausimas – kaip man numesti svorio? Turbūt nesuklysiu pavadindamas riebalų deginimą bei svorio metimą vienomis iš aktualiausių šiandienos temų. Internete ir televizijoje gausu įvairiausių patarimų, įvairiausių ekspertų, įvairiausių produktų, įvairiausių „magiškų“ dietų. Kiek riebalų deginimas apipintas mitais? Pakankamai nemažai. Ar nevalgydamas/nevalgydama po 18:00 valandos numesi svorio? Galbūt numesi, galbūt ne. Ar iš kokios nors egzotiškos šalies trauktos magiškos dietos veikia? Galbūt. Ar per dieną suvalgomas obuolys yra veiksmingas svorio metimo būdas? Galbūt. Ar visa tai logiška? Ne. Žinai kodėl? Nes tu tik žaloji savo kūną. Sveikata – brangiausias turtas. Banalu, bet tai yra universali tiesa. Mesti svorį bei deginti riebalus galima protingai ir efektyviai, tačiau tai reikalauja noro ir laiko. Su noru ateina motyvacija ir pastangos, dėka pastangų ir laiko – rezultatai. Atmink – per savaitę nenumesi 10kg. Arba numesi, bet atrodysi kaip gyvas numirėlis iš siaubo filmo. Nemanau, kad toks tavo tikslas.
Šiame straipsnyje pasakosiu apie ilgalaikę perspektyvą, apie deginimo procesą tokį, koks jis ir turėtų būti. Sužinosi kokį vaidmenį atlieka riebalai ir kitos maistinės medžiagos tavo organizme. Taip pat sužinosi savo kūno tipą ir nuo jo priklausantį svorio metimo procesą. Noriu, kad suprastum kaip veikia riebalų deginimas. Noriu, kad mesdamas svorį išliktum sveikas ar sveika. Taip pat noriu, kad suprastum, jog maisto papildai yra tik pagalbininkas, o ne sprendimas. Tikiuosi, kad čia esanti informacija tau pagelbės. Straipsnio pabaigoje peržvelgsiu kelis riebalų deginimo mitus. Skaityk toliau!

Netaisyklinga pėdų padėtis gali tapti negalavimų priežastimi

Dažnas mūsų kenčia nuo nugaros, pečių, kaklo srities, klubų, kojų ar pėdų skausmų. Retai kada susimąstome, jog šių ir panašių negalavimų priežastimi tampa netaisyklinga pėdos padėtis ar jos deformacija. Tokie simptomai, kaip minėtų sričių skausmas, greitas pėdų ir kojų nuovargis, iškrypę pirštai, pastovios nuospaudos gali perspėti apie pėdų problemas.

Įvaizdis, karjera ir sveikata

Šiomis dienomis įvaizdis yra itin svarbus. Įvaizdžio galią puikiai iliustruoja moksliniai tyrimai bei apklausos, kurių metu pateikiama vienareikšmė išvada: geras įvaizdis padeda ne tik gauti darbą, bet ir siekti tolesnės karjeros.

Krautuvėlė

Nuomonė

Išsakykite savo nuomonę. Pasidalinkite savo pastebėjimais. Išdėstykite savo pageidavimus. Mums tai yra svarbu, nes tik taip galime tobulėti!

Top 3

1
S.
72854 žingsnių

Tai aktyviausių žingsniamačio vartotojų Top 3 vertinant paskutines 14 dienų. Pradėk žingsniuotojo karjerą ir tu! Registruokis.

Surask mus

Naujienos

iPulsus studijos pristatymas Ąžuolyno bėgime

2016-04-08

Turime gerą žinią, netrukus Kaune duris atvers naujas inovatyvių treniruočių centras "iPulsus studija".
Kviečiame visus atvykti į "Ąžuolyno bėgimą 2016", kurio metu vyks ir studijos veiklos pristatymas.

Fizinio aktyvumo skatinimas darbo vietose

2015-10-19

Skatindami sveikatos stiprinimo darbo vietose iniciatyvas Kauno m. savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, Higienos institutas ir VšĮ „Pozityvios sveikatos komanda“ 2015 m. spalio 15 d., „Žalgirio arenoje“, surengė mokymų – informacijos dieną „Fizinio aktyvumo skatinimas darbo vietose“, skirtą Kauno mieste veikiančių įmonių vadovams ir darbuotojų sveikata besirūpinantiems specialistams. Renginio tema – fizinio aktyvumo skatinimas darbo vietose.

Pirmoji „Sveikatinė“ atidaroma Panevėžyje

2015-06-15

Birželio 11 d. Panevėžio prekybos centre „Babilonas“ atidaryta pirmoji Lietuvoje „Sveikatinė“, kurioje galima rasti sveikatos profilaktikai, geresnei savijautai bei sveikam gyvenimo būdui reikalingų priemonių.

Žinučių srautas

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 4000 žingsnių, įveikė 2.924 km atstumą ir sudegino 193.9 kalorijų!
2016-06-25 23:52:50

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 3200 žingsnių, įveikė 2.339 km atstumą ir sudegino 155.1 kalorijų!
2016-06-24 23:17:41

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 6000 žingsnių, įveikė 4.386 km atstumą ir sudegino 292.7 kalorijų!
2016-06-24 01:50:03

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 7500 žingsnių, įveikė 5.482 km atstumą ir sudegino 365.9 kalorijų!
2016-06-23 00:03:49

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 7500 žingsnių, įveikė 5.482 km atstumą ir sudegino 365.9 kalorijų!
2016-06-21 23:35:39

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 9100 žingsnių, įveikė 6.652 km atstumą ir sudegino 444.0 kalorijų!
2016-06-20 23:58:02

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 4080 žingsnių, įveikė 2.982 km atstumą ir sudegino 199.1 kalorijų!
2016-06-19 23:28:59

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 2789 žingsnių, įveikė 2.039 km atstumą ir sudegino 136.1 kalorijų!
2016-06-19 00:51:34

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 4660 žingsnių, įveikė 3.406 km atstumą ir sudegino 227.4 kalorijų!
2016-06-18 00:09:32

S.

S. naudojasi žingsniamačiu! S. nuėjo 6780 žingsnių, įveikė 4.956 km atstumą ir sudegino 330.8 kalorijų!
2016-06-16 22:58:03